Pakabos skirstomos į priklausomas ir nepriklausomas.
Priklausomos pakabos šiuo metu lengviesiems automobiliams priekiniuose tiltuose nenaudojamos, o galiniuose tiltuose likę tik senesnio modelio automobiliuose.
Priekinėms ašims tinka pakabų konstrukcijos, kurioms šoninėse pusėse reikia mažai vietos, tačiau viršuje jos reikia daug.
Bendri priklausomų pakabų trūkumai pagal kinematinius kriterijus yra šie:
- ratų tarpusavio ryšys tiltui krypstant,
- tilto posūkiai vertikalioje plokštumoje, kai ratų eiga vertikalia kryptimi nevienoda,
- ratų apkrovų persiskirstymas dėl momento, veikiančio pagrindinę pavarą.
Be kinematinių kriterijų, naudojant priklausomus pakabas, iškyla ir komponuotės sunkumų. Pagrindinis jų – ištisinei tilto sijai reikia numatyti daugiau vietos kėbule. Be to, priklausoma pakaba mažiau stabili kelyje su skersinėmis bangelėmis. Daugelį priklausomos pakabos trūkumų galima ištaisyti, tinkamai parinkus jos elementus. Be to, naudojant šias pakabas, išlaikoma stabili provėža bei ratų išvirtimo kampai, todėl nesikeičia padangų darbo sąlygos, perduodant skersines jėgas.
Nepriklausoma ratų pakaba
Nepriklausomoje ratų pakaboje abu vienos ašies ratai gali judėti vertikalioje plokštumoje, nedarydami vienas kitam įtakos, todėl ratų sukibimo su keliu sąlygos geresnės. Teoriškai automobilis kelyje turėtų būti gerokai stabilesnis. Tačiau nepriklausomų pakabų kinematika sudėtinga, atskiri parametrai susiję tarpusavyje, ir suprojektuoti gerą pakabą gana sunku.
Iš daugelio nepriklausomų pakabų konstrukcijų šiuo metu naudojamos trys – dviejų svirčių, Makfersono ir vienos svirties.