Makfersono pakaboje ratas kreipiamas svirtimi ir amortizatoriumi. Tam amortizatoriaus kotas storinamas ir atlieka kreipiančiosios funkcijas. Šio tipo pakabos dar skirstomos į:
- Makfersono dvigubo pakabos skersinio kreiptuvo,
- Makfersono amortizatorinio statramsčio.
Dvigubo pakabos skersinio kreiptuvo
Skersiniai pakabos kreiptuvai iš aliuminio sukuria atramą šoninėms ir išilginėms jėgoms. Visos keturios svirtys sujungtos su ratų atramomis rutuliniais šarnyrais. Viršutinės svirtys pritvirtintos prie gembės, o apatinės — prie agregato atramų. Pakabos skersinių kreiptuvų ilgio ir padėties dėka gaunami nedideli ratų išvirtimo ir provėžos pasikeitimai.
Makfersono amortizatorinio statramsčio pakaba
Ašigalis (ratų atrama) apačioje daugiausia valdoma skersiniu pakabos kreiptuvu. Viršutinis tvirtinimo taškas yra kėbule . Tarp rato atramos ir viršutinio tvirtinimo taško įrengti amortizatorius ir sraigtinė spyruoklė. Jėgos perdavimui reikalingas ypač atsparus lenkimui stūmoklio kotas amortizatoriuje ir kėbulo sutvirtinimas viršutinio atraminio guolio srityje.
Makfersono amortizatorinis statramstis atlieka kreipiamosios svirties funkcijas ir kartu padeda spyruokliavimui bei automobilio svyravimams slopinti (Svyravimų slopinimas). Atraminis guolis turi priimti dideles ašines jėgas ir valdomoms ašims leisti pasisukti dideliu pasisukimo kampu. Tarp automobilio kėbulo ir amortizatorinio statramsčio įrengtas gumuotas atraminis guolis izoliuoja triukšmą. Ašine kryptimi gumuoti guoliai yra minkšti, o šonine kryptimi jie turi didelį valdymo tikslumą. Tarp amortizatorinio statramsčio stūmoklio koto ir atraminio guolio dažniausiai būna įmontuotas rutulinis guolis.
Pakabos konstrukcijos pavadinimas priklauso nuo kreipiančiųjų svirčių konstrukcijos ir jų padėties automobilio ašies atžvilgiu.