Vienos svirties pakabos kinematinės savybės panašios į dviejų svirčių pakabos. Keičiant svirties ašies padėtį bei svirties matmenis, galima gauti norimą charakteristiką. Vienos svirties pakabos variantas, kai svirties ašis statmena automobilio simetrijos plokštumai (išilginė svirtis), pakabai dirbant, nesikeičia provėža, rato išvirtimo kampas, tačiau truputį keičiasi bazė. Nepaisant tokių gerų kinematinių savybių, pakaba naudojama tik mažuose automobiliuose. Šios pakabos trūkumas tas, kad posvyrio centras yra žemai – kelio lygyje – ir kėbulas posūkiuose labiau pakrypsta, dėl to nepageidautina kryptimi keičiasi ratų išvirtimas. Be to, dėl tampriųjų pakabos elementų deformacijų ratų išvirtimas dar padidėja taip, kad sumažėja padangų keliamoji galia skersine kryptimi.
Autosupirkejai.lt – automobilių supirkėjų duomenų bazė.
Erdvinės svirtinės pakabos pradėtos naudoti palyginus neseniai Mercedes lengvuosiuose automobiliuose bei BMW 8-toje serijoje. Tai sudėtingos kinematikos pakabos. Ratas jose kreipiamas 4 erdvėje išdėstytomis svirtimis, o penktoji svirtis (trauklė) naudojama specialiai rato suvedimui koreguoti. Pakaba pradėta naudoti, nes įprastinės pakabos netenkino konstruktorių. Net labai tiksliai parinkus pakabos kinematiką, natūriniuose bandymuose būdavo fiksuojami jos nukrypimai sudėtingesnėse situacijose, ypač dideliais greičiais važiuojant posūkiuose. Detalesni tyrimai parodė, kad priežastis – pakabos sailentblokų ir pačių pakabos svirčių bei kitų detalių deformacijos esant didesnėms šoninėms apkrovoms. Turinti didžiulę automobilių, jų tarpe sportinių, projektavimo patirtį Daimler-Benz firma ryžosi suprojektuoti pakabą, kurioje svirtys būtų išdėstytos taip, kad sudėtingose situacijose pakabos deformacijos stabilizuotų automobilio padėlį. Pavyzdžiui, pakaba užtikrina silpną nepakankamą automobilio sukrumą, kuris stiprėja didėjant greičiui posūkiuose. Nepakankamas sukrumas stiprėja ir automobilį apkraunant.